Automatiser bedriftens administrative oppgaver og økonomistyring med skybaserte tjenester. Spar tid og reduser kostnader knyttet til administrasjon og få et mer oppdatert og tilgjengelig regnskap.
Mange oppgaver kan automatiseres og gjennomføres i nettbaserte programmer, og ved å kunne legge inn data ett sted unngår du mye dobbeltjobbing.
SAGA Regnskap og Rådgivning tilbyr en rekke webbaserte løsninger som effektiviserer og forenkler arbeidsoppgaver og effektiviserer administrasjon av bedriften. Vi kan bistå deg i å etablere en løsning tilpasset dine behov og budsjetter.
Regnskap
Med et webbasert regnskap har du tilgang til bedriftens økonomi alltid – fra PC, Mac og nettbrett.
Vi tilbyr ulike systemer blant annet VIsma og xxxx. Vi bistår deg i å finne den beste løsningen for din virksomhet. Om du vil gjøre hele eller deler av regnskapsarbeidet selv, vi tilpasser oss ditt behov.
Rapporter og analyse
Webbasert rapporteringsverktøy som tilgjengeliggjør rapporter online på en effektiv og enkel måte. Logg deg på og få tilgang til relevante rapporter og informasjon; likviditet, balanse, åpne poster, aldersfordelt saldoliste m.m.)
Dekker de fleste behov for rapportering og kan brukes via Mac, PC, nettbrett og smarttelefon.
Godkjenning
Godkjenn inngående fakturaer og reiseregninger i et enkelt og intuitivt webgrensesnitt.
Du blir varslet på e-post når du blir tilsendt nye oppgaver for godkjenning. Du kan kontere fakturaer selv eller endre konteringsforslaget. Alt synkroniseres automatisk med regnskapssystemet, og vi foretar kun godkjente utbetalinger slik at du har full oversikt – også via smarttelefon når du er på farta.
Butikkdata
En helintegrert kasseløsning som lar deg registrere salg effektivt. Statuser oppdateres og bokføres fortløpende hos oss.
All informasjon ved et salg tilgjengeliggjøres mot slutten av dagen. Hent ordre, åpne poster og fullfør betaling i kassen.
Passer for inntil 20 butikker i samme kjede og med 1-5 kassepunkter pr lokasjon.
Time og prosjektstyring
Ferie og fravær
Webbasert løsning for ferie- og fraværsregistrering. Gjør det enkelt for ansatte å føre sitt fravær – egenmelding, sykemelding, ferieønsker, permisjonsforespørsel eller korttidsfravær som for eksempel tannlegebesøk eller tilvenning i barnehage.
Leder kan godkjenne forespørsler via desktop, nettbrett eller en mobilapp.